<3 Måndag <3

Hej alla idag har jag varit duktig fått upp tv bänken Änteligen säger jag.. O det blev jätte fint..
Hunden var rolig för nån dag sedan låg hon uppe så hon såg tv och på tvn var en annan hund hon skällde och morrade flera gånger åt denna hunden och Näst minsta lill matte skrattade åt henne det var roligt tyckte hon..

Idag pratade jag med min minsta tjej hon berättade att jag skulle till tandläkaren i morron då sa jag till henne: Du få inte äta Läsk och Dricka godis o vad hon skrattade hon tyckte jag var tokig sen sa jag det några gånger och hon skrattade igen... Sen berättade jag att jag ätit kaffe och drukit macka vänder på att lite så det ska bli skoj...

Igår tände jag och vovven Tredje ljuset och ljusstaken lös så fint med ljusen och och staken med alla dikurationerna runt om.. Vilken härlig ljus stund.. Och jag tände även mitt så kallade mormors ljus..



Ha en bra kväll alla och kram till er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0