Onsdag

Idag Onsdag kommer mina stora tjejer hem till mig och så ska vi äta och ev se nån spännande bra film.. Tal om bra så har jag precis läst ut en jätte bra bok jag kunde inte släppa den hur gärna jag ville Tack syrran för jag fick den av dej.. Den var såå göö bra.. Boken " SAKNAD DOTTER " den rekomendera jag er att läsa den var jätte bra... Och nu nästa bok jag läser heter "SISTA VITTNET " Detta är med en bra bok...Som ni förstå så älska jag att läsa..
Här kommer några kramar till er alla från mig.. Ha en bra dag..
Måste bara berätta jag fick jätte fin härliga muggar igår,, Muggar av hjärtan och 2 av muggarna var formade som hjärtan med.. Jag blev så ååå glad.. detta var jätte fin... tack Tack igen.. för allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0